همه چيز درباره بازى the silent age

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

درباره بازى


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نيكان
18:51
پنج شنبه 28 خرداد 1394


The Silent Age؛ سفر در زمان

سال ۱۹۷۲ همه چیز با آنچه که امروز می بینیم تفاوت می کرد. نهایت تکنولوژی آن روزگار، مد روز و کلا همه چیز متفاوت بود و حالا بیش از ۴۰ سال گذشته. شاید سبیل Joe، کاراکتر بازی، سندی محکم برای این ادعا باشد که بازی The Silent Age از همان سال های دور می آید تا در قرن بیست و یکم نسل بشر را نجات دهد.

در یک روز معمولی، یک اتفاق عجیب برای جو می افتد. وی مردی را می یابد که دیگر چیزی تا پایان عمرش باقی نمانده. او به جو می گوید که اتفاقی عجیب در حال رخ دادن است و اگر او نجنبد انسان ها منقرض می شوند.

دستگاهی که باعث سفر در زمان می شود می تواند ایده خوبی برای نجات انسان باشد. همین دستگاه می تواند بهانه خوبی برای ساخت یک گیم پلی متفاوت هم باشد. در The Silent Age مرتبا باید در زمان سفر کنید و هر آنچه که اشتباه پیش رفته را اصلاح کنید تا واقعه انقراض انسان ها منتفی شود.

unnamed (2)

طراحی هنری مطلوب، کدنویسی عالی و گیم پلی روان، مولفه های اصلی یک بازی اشاره و کلیک موبایل هستند که The Silent Age همه آن ها را یک جا دارد. رابط کاربری با استفاده از افکت هایی که به صورت مستقیم تجربه بازیکن را به بازی انتقال می دهد، راحتی کار را چندین برابر کرده.

قسمت اول The Silent Age مدتی است که به رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده و قسمت دوم هم اکنون در دست توسعه قرار دارد. قسمت دوم که تکمله ای بر داستان بازی خواهد بود احتمالا تا کمتر از ۲ ماه دیگر منتشر شود. البته انتظار رایگان بودن قسمت دوم را نداشته باشید.

The Silent Age
  • The Silent Age
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : House on Fire
  • سیستم عامل : اندروید و iOS
  • حجم : 55.9 مگابایت

 

 

 

 

 

 

تور هاى لحظه آخرى با آژانس ابر و باد گشت 

 

http://abrobadgasht.com

 

 

 

ابرو باد گشت
 


تعداد بازدید از این مطلب: 1238
بازدید : 1238

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آيا از خدمات اين سايت راضى هستيد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گوگل رنک

پیج رنک

رتبه سنج گوگل

window.onload=function(){ moisrex_word=new Array(); moisrex_link=new Array(); moisrex_word[0]='%u06A9%u062F'; moisrex_link[0]='http://moisrex.rozblog.com/'; for(i=0;i<=0;i++){ document.body.innerHTML=document.body.innerHTML.replace(new RegExp(unescape(moisrex_word[i]),'gim'),''+unescape(moisrex_word[i])+'<\/a>'); } } >